Początki każdego sklepu internetowego to trudny okres, w którym trzeba unikać dodatkowych kosztów, a jednocześnie pozyskać klientów, aby zapewnić sobie przychody. Kampania Google Ads Adwords to forma marketingu internetowego, która pozwala nam w bardzo krótkim czasie dotrzeć z ofertą do docelowej grupy klientów. Korzystając z profesjonalnych usług możemy zoptymalizować kampanię i dostosować ją do swoich potrzeb. Na czym polega ta forma marketingu oraz jakie są jej najważniejsze zalety?
W jaki sposób zaplanować kampanię Google Adwords?
W tym celu warto zasięgnąć pomocy specjalistów, którzy dysponują dostępem do praktycznych narzędzi analitycznych. W ten sposób możliwe staje się wyodrębnienie fraz kluczowych, na które promowana będzie Twoja strona internetowa. Wybór jest bardzo odpowiedzialny, ponieważ zależy od niego zasięg reklamy, a także jej koszty. Profesjonalne pozycjonowanie stron zawsze wiąże się z pewnym kompromisem, szczególnie, gdy nasz kapitał jest mocno ograniczony. Wówczas, nie będziemy w stanie walczyć na tych samych frazach z silniejszą konkurencją. Wciąż możemy jednak wybrać „tańsze” frazy, na których ruch użytkowników jest zadowalający.
Od jakich czynników zależy sukces kampanii?
W przypadku kampanii Google Ads Adwords, użytkownicy sami ustalają, ile chcą zapłacić za jedno kliknięcie w promowany link. Od tego zależy sukces naszej kampanii. Jeśli ustawimy za niską kwotę, reklamy konkurencji będą wyświetlane w pierwszej kolejności. To automatycznie ogranicza zasięg naszej reklamy. Z kolei zbyt wysoka cena błyskawicznie ściągnie klientów, ale jednocześnie doprowadzi do szybkiego zużycia całego budżetu przygotowanego na kampanię.
Jakie są główne korzyści reklamy Adwords?
Z pomocą tej formy marketingu możemy błyskawicznie dotrzeć do docelowej grupy klientów. Reklamy są bowiem wyświetlane na podstawie ostatniej aktywności, a zatem, mamy pewność, że dany użytkownik jest zainteresowany tematyką związaną z naszą ofertą. Ponadto, skuteczne pozycjonowanie stron WWW w ramach Google Adwords pozwala wyświetlać naszą stronę na pierwszym miejscu wyników wyszukiwania. Biorąc pod uwagę, jak często korzystamy z wyszukiwarek internetowych, jest to niezawodny sposób na wygenerowanie dużego ruchu na naszej stronie. Kampania Google Ads Adwords świetnie sprawdza się w przypadku nowo otwartych biznesów.
Czy warto skorzystać z pomocy specjalisty SEO?
Zdecydowanie tak, ponieważ w ten sposób możemy znacznie ograniczyć wydatki związane z kampanią. Pamiętajmy, że specjalista SEO w Łodzi dysponuje narzędziami pozwalającymi wybrać najlepsze frazy. Zachowują one idealną proporcję przystępnej ceny za kliknięcie oraz zadowalającego ruchu organicznego. Pamiętajmy, że bardzo istotne jest także tradycyjne pozycjonowanie SEO, które pozwala budować pozycję naszej strony wśród naturalnych wyników wyszukiwania.