Część przedsiębiorców nie przywiązuje dużej wagi do strony internetowej. Zdają sobie oni sprawę, że strona www jest istotnym elementem pomagającym w promocji firmy, więc zlecają jej stworzenie, akceptują projekt i zupełnie zapominają o witrynie w internecie. Po wielu latach od stworzenia takiej witryny przychodzi moment w którym należy rozważyć jej aktualizację, ponieważ może już odbiegać od standardów internetowych i nie spełniać wymagań wyszukiwarek. Agencja marketingu internetowego 48 Media pomoże w zaktualizowaniu witryny, ale może ją stworzyć zupełnie od podstaw. Kiedy warto zdecydować się na zaktualizowanie bieżącej witryny lub stworzenie jej od nowa?

Nieaktualne informacje

Strona internetowa powinna zawsze dostarczać potencjalnym klientom aktualne i bieżące dane kontaktowe oraz wyświetlać dla nich obowiązującą ofertę produktową lub usługową. Nieaktualne dane mogą wpływać negatywnie na wizerunek marki oraz przedsiębiorstwa. Potencjalny klient znajdzie wymarzoną ofertę, która chwilę później okaże się dla niego nie aktualna, złoży zamówienie i tylko straci niepotrzebnie swój cenny czas, co może skwitować poprzez pozostawienie negatywnego komentarza.

Konkurencyjna strona wygląda lepiej

Jeśli zauważymy, że konkurencyjne witryny firmowe są po prostu lepiej zbudowane, funkcjonalniejsze oraz estetycznie i ciekawie wykonane, a tym samym odstają w znaczny sposób od witryny naszej firmy to należy koniecznie rozważyć jej aktualizację. Kiedyś popularne były witryny przeładowane treścią i wieloma elementami, które dawały ogromne możliwości, jednak z czasem został dostrzeżony trend polegający na tym, że strony www były coraz bardziej minimalistyczne. To się autentycznie zaczęło sprawdzać. Klient szybko uzyskuje najpotrzebniejsze informacje i nie jest rozkojarzony mało istotnymi elementami witryny. Jeśli Twoja strona www jest przeładowana różnego typu elementami warto rozważyć jej aktualizację poprzez zlecenie tego firmie, której specjalizacją jest tworzenie stron internetowych dla firm.

Informacje od samych internautów

Warto na witrynie udostępnić formularz kontaktowy z opcją wysyłania sugestii lub wyraźnie zaznaczyć, że firma jest gotowa dopasować witrynę pod potrzeby użytkowników. Dzięki temu łatwiej uzyskać informacje zwrotne i zbudować stronę www dokładnie pod potrzeby odbiorców. Jeśli zauważymy, że na skrzynkę firmową spłynęło wiele różnych sugestii lub zgłoszeń o błędach dotyczących funkcjonowania strony to będzie istotny znak na to, że warto uaktualnić stronę www.

Kiedy warto rozważyć aktualizację strony internetowej?