Jak wiadomo, nie ma nic za darmo. Za wszystko trzeba płacić, a tym bardziej za reklamę. Chcąc reklamować firmę skutecznie i zgodnie z obowiązującymi trendami, trzeba się nieco wykosztować. Ale nie zawsze tak bardzo, jak może się wydawać. Przykładem tego jest kampania Google Ads, znana jeszcze do niedawna jako AdWords. Ile to wszystko kosztuje?
Koszt samej kampanii
W internecie często można natknąć się na pytania typu – ile kosztuje adwords? Trudno jest mówić o konkretnych kosztach kampanii, nie znając szczegółów, oczekiwań reklamodawcy, właściciela strony. W przypadku Ads jest tak, że to reklamodawca ustala budżet i na tej podstawie wyświetlana jest reklama. Dzieje się to do tego momentu, aż wyczerpią się wszystkie środki w zaplanowanym budżecie. Ustala się go indywidualnie, więc to, ile reklamodawca zapłaci za tę reklamę, zależy wyłącznie od niego.
Czy usługa dodania reklamy kosztuje?
Budżet kampanii to jedno, a wykonanie tej usługi to zupełnie inna sprawa. Należy pamiętać, że za zlecenie Google Ads trzeba zapłacić. Kampanie może przeprowadzić każdy, ale najlepiej zrobi to firma specjalizująca się w pozycjonowaniu. Jej cena nie powinna mieć tu żadnego znaczenia, jednak usługi te nie są drogie. Można trafić na niejedną korzystną ofertę. Firma w ramach danej usługi wykona też optymalizację, a także inne czynności, dzięki którym strona uzyska satysfakcjonującą pozycję.
Zrobić to tanio czy skutecznie?
Stworzyć reklamę w wyszukiwarce, kampanię AdWords można na dwa sposoby – samodzielnie, szukając oszczędności oraz zlecają profesjonalistom. W reklamie nie zawsze chodzi o to, by było tanio, ale przede wszystkim skutecznie. Dlatego, jeżeli profesjonalna agencja pozycjonowania zna się na tym lepiej, nikt nie powinien mieć wątpliwości co do wyboru. Wystarczy to wszystko sobie dobrze przekalkulować. Ta inwestycja przyczyni się do wzrostu liczby wyświetleń strony, a co za tym idzie, do wzrostu liczby potencjalnych klientów. Kiedy klientów będzie więcej, zyski też w końcu staną się satysfakcjonujące. Tak więc to się opłaci. Lepiej zapłacić więcej, ale zyskać, niż oszczędzać i przeprowadzać kampanię na marne. Co prawda teoretycznie utworzenie reklamy nie jest trudne, ale dla wielu jednak niewykonalne. Po co ryzykować? Naprawdę nie ma sensu.
Teraz dobre agencje seo są na wyciągnięcie ręki. Wystarczy kilka kliknięć myszką, wpisać pasujące do tematu hasło jak na przykład pozycjonowanie stron internetowych Warszawa, aby w końcu trafić na tę odpowiednią. Zlecając kampanię Ads warto mieć na uwadze to, że efekty pojawią się bardzo szybko, ale po poprawnym wykonaniu niezbędnych czynności. Nawet najmniejszy błąd może zaprzepaścić szansę na lepszą pozycję w wyszukiwarce, na widoczność strony i wzrost liczby klientów. Tak więc bez względu na cenę końcową, zarówno samej kampanii, jak i usług agencji, warto skorzystać z tego nowoczesnego, udoskonalonego w ostatnim czasie rozwiązania. Specjaliści seo zachęcają do tego właśnie czynu, ale decyzja zawsze należy do każdego z osobna.