Komunikat dotyczący organizacji pracy Urzędu Miejskiego w Wejherowie od dnia 28 marca 2022 r.
Budynek Urzędu Miasta na ul. 12 Marca 195

Ważny komunikat dotyczący organizacji pracy
Urzędu Miejskiego w Wejherowie od dnia 28 marca 2022 r.

SKŁADANIE PISM:

Kancelaria podawcza znajduje się na parterze Magistratu przy ul. 12 Marca 195 (tel. 58 677-70-00, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) - czynna w poniedziałek w godz. 7.30 – 17.00, od wtorku do piątku w godz. 7.30 – 15.30).

Pisma przyjmowane są przez pracowników bezpośrednio w punktach obsługi, na wniosek będą wydawane potwierdzenia złożenia pisma).

Zachęca się Mieszkańców do składania wniosków/pism za pośrednictwem platformy ePUAP
(ePUAP:
/6119kdkwc7/skrytka).

OBSŁUGA INTERESANTÓW:

Przyjmowanie interesantów odbywa się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Wykaz telefonów:

www.wejherowo.pl/kontakt.html

.

Magistrat

ul. 12 Marca 195

- interesanci zgłaszający się na umówioną telefonicznie wizytę proszeni są o kierowanie się do Kancelarii Ogólnej znajdującej się na parterze (obsługa klientów odbywa się na parterze
w wyznaczonych stanowiskach obsługi).

Ratusz

Pl. Jakuba Wejhera 8

- interesanci zgłaszający się na umówioną telefonicznie wizytę proszeni są o korzystanie
z wejścia do Straży Miejskiej w Wejherowie.